خانه / لوور آلومینیومی / لوور آلومینیومی ثابت | تولید کننده لوور آلومینیومی در ایران

لوور آلومینیومی ثابت | تولید کننده لوور آلومینیومی در ایران

تولید کننده لوور آلومینیومی ثابت در ایران به شکلی گسترده اقدام به عرضه مستقیم این محصول و نمای ویژه ساختمانی نموده است که برای خریداران مقرون به صرفه تر باشد. لوورها در انواع مختلف و متعددی تولید می گردند که هر کدام نیز مزایا و قابلیت های مخصوص به خود را دارا هستند.

حتما سوال شما درباره لوور آلومینیومی‌این است که لوور آلومینیومی ثابت چیست؟  با نگاهی به ساختمان سازی هایی که این روزها در داخل و خارج از کشور انجام می گیرد، می توان به تفاوت فاحشی که بین معماری گذشته و اکنون وجود دارد، پی برد.
امروزه برای ساختمان سازی و ایجاد نمای منحصر به فرد بر روی ساختمان از تکنیک و هنرهای متفاوت و خاصی بهره گیری می نمایند که علاوه بر زیبایی می تواند به کنترل گرما و سرما و… نیز بپردازد.
این موضوع بر روی کنترل انرژی و جلوگیری از هدررفت آن به شکلی خاص تأثیر می گذارد؛ یکی از این نماها، سیستم های دوست داشتنی لوور هستند.

لوور در انواع مختلفی تولید و پخش می گردد که از جمله مهم ترین دسته بندی که می توان برای این سیستم مدرن ساختمانی در نظر گرفت؛ لوور متحرک و لوور ثابت است.
انواع مدل لوورها را به عنوان تابش بند نیز می شناسند زیرا به آسانی می توانند از پس کنترل نور مستقیم خورشید برآیند و در عین حال روشنایی ساختمان را تأمین نمایند.

تولید کننده لوور آلومینیومی در ایران به دلیل تقاضای گسترده ای که خریداران در این زمینه نموده اند، اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه این نوع از نماهای شیک ساختمانی در سایت های خود کرده اند.
لوورهای آلومینیومی از میزان مقاومت بالایی در برابر پدیده های طبیعی خود برخوردار هستند مانند باد، باران، طوفان و… .

لوور آلومینیومی ثابت | تولید کننده لوور آلومینیومی در ایران
لوور آلومینیومی ثابت

تولید کننده لوور آلومینیومی جدید در بازار

تولید کننده لوور آلومینیومی جدید در بازار معتقد است که با کمک این سیستم های ساختمانی می توان تا حد زیادی از هدررفت منایع انرژی که مهم ترین آن برق و روشنایی است، جلوگیری نمود.

از دیگر مزایایی که می توان برای اجرای لوور آلومینیومی در ساختمان نام برد عبارت است از:

  1. تنوع در تولید
  2. سازگاری بالا با هر نوع ساختمان و موقعیت آب و هوایی
  3. کمک به کنترل بهتر نور خورشید
  4. جلوگیری از گرم شدن فضای داخلی
  5. پیشگیری از سرد شدن در فضای داخلی
  6. تأمین روشنایی کافی در محل
  7. جلوگیری از دید بیرون به داخل ساختمان
  8. در اختیار قرار دادن دیدی وسیعی از داخل به بیرون ساختمان
  9. مانند یک جفاظ امنیتی عمل خواهند کرد.
  10. اتصال و نصب راحتی را منجر می شوند.

تولید و پخش لوور آلومینیومی در ایران

تولید کننده لوور آلومینیومی در ایران اقدام به تولید و پخش نمونه هایی از این متریال کاربردی را نموده که در بازار ایران و با توجه به نوع معماری خاص مناطق مختلف از کشور، سازگاری و قابلیت استفاده را داشته باشد.
برخی از مدل های لوور آلومینیومی که در بازار ایران متداول تر بوده و کاربردی فراگیر را دارد، عبارتند از:

  1. لوور ثابت
  2. لوور متحرک
  3. لوور چوبی
  4. لوور آلومینیومی
  5. لوور آهنی
  6. لوور کامپوزیت
  7. لوور شیشه ای
  8. لوور کامپوزیت

بهترین نوع لوور آلومینیومی

تولید کننده لوور آلومینیومی معتقد است که بهترین نوعی که می توان برای استفاده در ساختمان و نماهای معتبر و بزرگ استفاده نمود آن هایی هستند که حداقل یکی از مشخصات و ویژگی های زیر را به همراه داشته باشند:

  1. سبک و قابل حمل راحتی را داشته باشند.
  2. از هدررفت انرژی در هر مکانی جلوگیری نمایند.
  3. زیبا و کم حجم باشند.
  4. اتصال راحت و آسانی را به همراه داشته باشند.
  5. کمک کند که روشنایی محل به خوبی تأمین گردد.

البته‌ این ویژگی ها خیلی کمتر از همه ویژگی های آن است اما خب اگر تنها یک یا دو ویژگی این محصولات را دارا باشد می توان بهترین انتخاب را کرده باشد.

تولیدکننده انواع لوور آلومینیومی

تولید کننده لوور آلومینیومی در انواع و اقسامی که به آن اشاره شد، در استان های بزرگی چون تهران مستقر هستند و به توزیع سراسری در داخل و خارج از کشور می پردازند.
یکی از شرکت های معتبر تولیدکننده انواع مدل سیستم های لوور در کشور، کانسپت بوده که دفتر مرکزی آن نیز در استان تهران واقع شده است.

خرید مستقیم از شرکت های تولیدکننده مزایای زیر را برای خریدار محترم به همراه خواهد داشت:

  1. قیمت ارزان تر
  2. تنوع کیفی بالاتر
  3. مشاوره رایگان و فوری

انواع مدل لوور آلومینیومی در بازار

انواع مدل لوور آلومینیومی در بازار
لوور آلومینیومی ثابت

خریدلوور آلومینیومی در بازار با انواع مختلفی همراه است و انواع مدل های آن مثل لوور آلومینیومی و لوور چوبی و لوور کامپوزیت هر یک برای بخشی از رویه ساختمان استفاده می شوند.برای مثال لوور آلومینیومی برای مقاومت و حفظ استحکام ساختمان و لوور چوبی برای زیبایی کناره های بیرونی ساختمان کارایی دارند و در میان این دو لوور کامپوزیت هم هست که در شکل و زیبایی کلی بیرون ساختمان استفاده می شوند.انواع مدل لوور آلومینیومی که به دو روش مستحکم و مقاوم و ظریف و نازک که برای زیبایی است تولید شده و در بازار وجود دارد.

نماینده فروش و نصب لوور آلومینیومی

نماینده فروش و نصب لوور آلومینیومی
لوور آلومینیومی ثابت

عمده فروشی لوور آلومینیومی و نصب این محصول فقط توسط نمایندگی های معتبر این محصولات صورت می پذیرد که هم دارای گارانتی هستند و هم می توان با استفاده از آنها کمی به عمق کیفیت این لوورها نگاهی انداخت.نمایندگی های فروش این قبیل محصولات برای اینکه بتوانند در تمام مناطق سلطه داشته باشند نمایندگی های زیادی را به وجود آورده اند.نمایندگی های فروش لوور آلومینیومی با ایجاد راهکار های زیادی و ایجاد انتخاب برای خریداران توانسته اند نام خود را در زبان ها ایجاد کنند.

مرکز تولید لوور آلومینیومی در کشور

مرکز تولید لوور آلومینیومی در کشور
لوور آلومینیومی ثابت

مرکز تولید و فروش لوور آلومینیومی ثابت در کشور در استان همدان و یزد قرار دارد زیرا این دو استان بیشترین تولید آلومینیوم را در میان دیگر استان ها دارا هستند. مراکز تولید این محصول برای اینکه بتوانند رتبه خود را در جهان بالا ببرند سعی می کنند که هرچه بیشتر به مشتری حق انتخاب دهند. شرکت های برتر ایرانی در حال حاضر جز شرکت های برتر جهان در این صنعت هستند.

مشخصات و قیمت لوور آلومینیومی

مشخصات و قیمت لوور آلومینیومی
لوور آلومینیومی ثابت

قیمت لوور آلومینیومی در تمام مناطق و نمایندگی‌های فروش آن یکسان است و مشخصات این محصول در اکثر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد تا خریداران قبل از خرید بتواند اندازه و مرغوبیت جنس این محصول را با قیمتش بسنجند و بعد اگر رضایت داشتند خرید کنند.البته که همچین امری کاملا به نفع خریداران است و این کار شرکت ها باعث اطمینان دو طرفه میان خریدار و فروشنده می شود.

پخش عمده لوور آلومینیومی به سراسر کشور

پخش عمده لوور آلومینیومی به سراسر کشور

تولید و پخش عمده این محصول توسط شرکت های بزرگ و صنعتی تولید به تمامی شهرهای کشور مخصوصا تهران و البرز ارسال می شوند چون این پخش عمده در تمامی استان ها بسیار مفید است. پخش عمده لوور آلومینیومی به مقدار زیاد و برای ساخت یک پروژه بزرگ انجام می شود و هیچ شرکتی برای فقط یک ساختمان این محصول را به فروش نمی رساند.لوور آلومینیومی محصولی است که از آن برای روکش کردن شیشه های ساختمان های بزرگ و عظیم استفاده می شود.

روش های خرید لوور آلومینیومی

روش های خرید لوور آلومینیومی

روش های مختلفی برای خرید لوور آلومینیومی وجود دارد. یکی از این روش ها به صورت حضوری است که به صورت اقساطی انجام می‌ گیرد و یکی دیگر هم روش غیر حضوری است که یا از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا از‌ طریق تماس تلفنی انجام‌ می گیرد. هر دو این روش ها کاملا کاربردی هستند اما در نهایت امر بهترین راه خرید غیر حضوری است که از داخل وبسایت های فروش این محصول انجام می‌گیرد و با خرید آن این محصول طی چند روز آماده شده و به محل خریدار ارسال می شود.پس روش های قابل انتخاب خرید این محصول متفاوت است و دست خریداران در انتخاب باز است.

لوور آلومینیومی ثابت و ویژگی های آن

لوور آلومینیومی ثابت و ویژگی های آن

لوور آلومینیومی ثابت برای محکم نگه داشتن ساختمان های قدیمی و بروز آوری آنها استفاده می شود.البته در ساختمان ها و شرکت های تازه ساخت نیز از این لوور آلومینیومی برای زیبا سازی ساختمان ها و شرکتها و ایجاد ظاهری شیک برای شیشه ها استفاده می شود. لوور آلومینیومی تا مدت ها بر روی ساختمان ها می ماند و یکی از ویژگی های آن همین بادوام و‌ محکم بودن است که باعث می شود این مدل ساختمان ها در برابر زلزله مقاوم باشند.

کلیه خدمات قابل ارائه در دفتر مهندسی کانسپت

طراحی نما | اجرای نما | آجر و سنگ | سرامیک خشک | سنگ  خشک | شیشه

اجرای نمای فریم لس | فروش پروفیل و ادوات فریم لس | اسپایدر

اجرای کرتین وال | فروش لامل و ادوات کرتین وال | لامل 

اجرای لوور آلومینیومی | فروش ادوات و لوور | کامپوزیتچوب | چوب پلاست 

سقف شیشه ای | اسکای لایت SKY LIGHT | سقف متحرک(شیشه ای، پلی کربنات ، پارچه ای)

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مطلب پیشنهادی

لوور آلومینیومی نما | فروش لوور آلومینیومی در تهران

 لوور آلومینیومی نما از بهترین و پر طرفدارترین نمای ساختمانی محسوب می شود فروش لوور آلومینیومی در تهران اغلب به شکل عمده و با نرخ ارزان تر انجام م گیرد زیر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *